zondag 10 augustus 2014

Selfie Meeting

Hey allemaal,

Dit is mijn eerste bericht dus ik ga mezelf even voorstellen. Maar om jullie een beter zicht over mij te geven, zal ik ook mijn beste selfies in dit bericht zetten. Ik ga ook vertellen waar dit blog over zou gaan en wat ik er allemaal mee ga doen enzo. Dus ik zeg maar, veel plezier :)





Ik ben Marissa, ik ben 13 jaar (bijna 14 ;p) en ik ben dol op foto's maken. En daar gaat mijn blog ook over. Ik heb samen met een vriendin al een blog over fotografie: RM pictures. Maar we doen er niet zo veel meer mee omdat we elkaar ook best weinig zien. Maar ik wil er wel graag mee door. Daarom besloot ik om zelf ook een blog te maken. Ik heb ook een facebook pagina: Rissies Pictures. Daar laat ik zien wanneer ik weer een nieuw bericht heb op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mijn facebook pagina liked.


Verder kan ik nog wat vertellen over de foto's die ik maak. Meestal zijn het foto's van uitjes die ik heb met mijn familie. Maar soms kan het ook van een "fotoshoot" ofzo zijn die ik voor de lol heb gehad met bijvoorbeeld een vriendin.


Morgen ga ik op vakantie, dus dat betekent dat ik veel dingen ga doen, waar ik foto's ga maken. Als ik WiFi heb, kan ik elke dag een mooie reportage plaatsen. Als dat niet lukt, maak ik een samenvatting van de beste foto's als ik weer terug ben.


Verder met wat dingen over mij. Mijn favo eten is pizza en ik ben dol op dubbelfris (framboos/cranberry). Ik houd van voetballen, dansen en badmintonnen. Verder ben ik fan van One Direction, 5SOS en Mainstreet. Ik ben dus echt Boyband obsessed :p Verder volg ik het voetbal, en ik ben natuurlijk voor Ajax. Maar dat moet je maar niet te serieus van me nemen ;) Ik heb natuurlijk ook instagram en twitter. Op twitter kan je me vinden onder de naam @just_rissie_xx en op instagram @just_rissiexx.
 
Dat was alles wel zo'n beetje. Als je nog vragen hebt over mijn blog of over mij, stel ze gerust. Laat dan een reactie achter onder dit bericht. Ik hoop dat jullie ook op mijn facebook pagina kijken.


x-x-x Marissa

1 opmerking: