dinsdag 12 augustus 2014

First Day!


Hey allemaal!
Ik ben een beetje laat met dit bericht, want gisteren had ik niet meer veel tijd. Maar ik heb gisterenavond nog wel de foto's bewerkt. Ik bewerk ze met het programma Picasa. In dit bericht zie je een aantal delen van mijn dag gisteren. We zijn gisteren op vakantie gegaan, dus dat betekent foto's van onderweg en het huisje. Bij elk deel vertel ik wat. Verder is de kans groot dat er vanavond weer een nieuw bericht komt. Want we gaan vandaag ook iets heel leuks doen. Wat dat is, vertel ik nog niet ;) Maar ik beloof dat er hele leuke en misschien wel schattige foto's uit gaan komen. De foto's in dit bericht zijn gemaakt met mijn telefoon, dus ze zijn niet zo helder. Ik heb er het beste van gemaakt en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden :)






We zijn op vakantie in Drenthe, Tylaarlo. Ik had er zelf eerst ook nog niks van gehoord, maar het is er best gezellig. Ik ben hier met min vader, broertje, stiefmoeder, stiefzusje, stiefbroertje en de hond. Dat is nog al veel dus. Maar daarom hebben we ook wel een aardig groot huisje. We hebben boven twee kamers met twee bedden en een WC waarvan de deur helaas niet meer open gaat. Ik slaap boven met mijn stiefbroertje. Mijn echte broertje slaapt in de andere kamer boven met mijn stiefzusje. Beneden hebben we een prachtige bedstee. Het is klein, maar wel te doen. Daar slapen mijn vader en mijn stiefmoeder. Ik heb natuurlijk een paar foto's van het huisje. In de intro zie je al een foto vanaf de zijkant.
Onze bedstee heeft twee mooie hartjes. In allebei de deuren één.
 
 
Om hier te komen moesten we drie uur rijden. Je snapt wel dat we dat niet in één keer gereden hebben. We zijn onderweg 1x gestopt. We hebben toen een broodje gegeten en wat drinken gehaald. Ik heb toen uiteraard wat foto's van mijn uitgetelde familie gemaakt.
 





Toen we aankwamen, gingen we de spullen uitpakken. Ik heb een paar mooie actiefoto's van mijn gezinnetje gemaakt.

                                         En uiteindelijk waren wij ook helemaal uitgeteld.

 
Maar... We moesten nog boodschappen doen. Dus toen we klaar waren met de spullen opruimen, gingen we een supermarkt opzoeken.


Toen we thuis kwamen gingen we voor in het park frietjes eten. We waren helemaal klaar met alles en konden toen lekker gaan relaxen. In ons park lopen overal wilde konijntjes los. Ik heb daar natuurlijk een paar foto's van gemaakt. Maar zoals ik al zei in de intro, de foto's zijn met mijn telefoon gemaakt, dus ze zijn niet zo helder. Maar ik heb de mooiste uitgekozen. Tijdens het vissen, is mijn vader ook nog een bosmuisje tegen gekomen. Daar heb ik ook een hele mooie foto van.



Dat waren alle foto's van mijn eerste dag. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Als je nog tips over vragen voor me hebt, kan je dat gerust achter laten in een reactie.

x-x-x Marissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten