dinsdag 12 augustus 2014

Day 2 >> Pieterburen!

Hey allemaal,
Ik ben vandaag gezellig naar pieterburen geweest. Voor degene die niet weet wat dat is, het is een zeehondencrèche. Daar vangen ze jongen zeehonden op die te vroeg bij hun moeder weg zijn gegaan, of zeehonden die vast zijn geraakt in netten. Klik hier voor de website. Ik heb weer een paar leuke foto's kunnen maken. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden!






Ik val maar gewoon gelijk in met de eerste foto's :)





























Hier boven zie je de zeehondjes die allemaal aan het opknappen zijn of die misschien alweer bijna vrij gelaten worden. Maar helaas zijn er ook zeehondjes waarvan ze nog niet weten of ze het gaan raden. Ik heb een paar foto's van twee van die zeenhondjes. Ze zien er niet zo zielig uit gelukkig, dus ik heb er wel goede gevoelens bij :)
 



 Toen we naar buiten liepen, kwam er net een busje aan met twee binnengekomen zeehondjes. Ze zaten in manden. In eentje mochten we kijken. Ik heb nog nooit een zeehondje van zo dichtbij gezien. Het was nog een jong zeehondje. Het is net een knuffeltje. Ik heb er een hele mooie foto van kunnen maken.

 Dat waren alle foto's alweer. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Als je nog tips of vragen voor me hebt, laat ze dan achter in een reactie.
 
x-x-x Marissa































Geen opmerkingen:

Een reactie posten