zaterdag 16 augustus 2014

Day 6 >> Boomkroonpad

Hey allemaal,
Sorry dat ik de afgelopen dagen niks geplaatst heb, maar we hebben helemaal niks gedaan. We hebben de hele dag thuis gezeten. We hebben wel een keer boodschappen gedaan, maar toen ben ik ook thuis gebleven. Maar vandaag ben ik weer weg geweest. Ik heb het boomkroonpad gelopen. Dan loop je over een soort bruggetjes door de toppen van de bomen. Het is best gaaf, maar heel kort. Dus toen we klaar waren hebben we nog met een huifkar gereden. Ik mocht toen voorin zitten :) en heb daardoor dus geen foto's gemaakt onderweg. Toen we weer terug kwamen, zijn we naar de hunebedden gereden. Daar heb ik ook wat foto's gemaakt van mijn gezinnetje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Hier zijn de foto's (er is er een bij die heeft mijn vader van mij en mijn broertje gemaakt)

Klik op de foto voor groter beeld.




















 Dat waren de foto's alweer! Morgen komen er waarschijnlijk geen nieuwe foto's, maar dat weet ik niet zeker.
x-x-x Marissa
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten